?

Log in

our youth is fleeting... [entries|friends|calendar]
D.C. sleeps alone tonight

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

2cry your fucking emo tears

[07 Sep 2004|09:51pm]
NEW JOURNAL NAME.

one80x_summer

END OF STORY.

ALL YOU LITTLE CHILDREN OUT THERE ADD ME.

=]

2cry your fucking emo tears

[07 Sep 2004|06:23pm]
wow this username is really beginning to annoy me. it started out as i wasnt actually going to use it, then i did, and it stuck. i need a new one. suggestions?

9cry your fucking emo tears

k [07 Sep 2004|05:57pm]
[ mood | annoyed ]

ugh, god. I cannot stand people who are newbies at lj, or even aren't and don't know how to use it. I know I was once that way too, and I am TOTALLY saying against what I've said to Sarah, but really man. Please. please just learn to use it before you're all "OmG!!! i hAvE a lIveJoUrNal!!! Oh i Am sOoOoOo0O0o)O0 oRiginAl n KewL!! hEcK YEah!" ::cough.::


So school starts tomorrow. Actually, its just like 3 hours for the summer reading tests, then Thursday we have Freshman-Senior day, and then Friday is our first ALMOST real day. It'll be an X day, so we have our classes shorter by a few minutes cause we have a Liturgy in the morning. How enjoyable. I don't wanna go. Summer's left us too soon. It's sad, when you think about all the great times you've had, and all the times you'd wish you had, and all the times you wish never happened.
+ Maine
+ Alabama
+ Cape Cod
+ Krissy n Scott's wedding
- camp
+ band camp
+ Nad
+ Nights at Sarah's
+ Nights on the Town
- Nights on the Town
+ Everyone
+ Fire Island
+ Theres more. I won't make you listen to me.
- Ditto.


I'll get back to ya on that.


<3

2cry your fucking emo tears

[04 Sep 2004|10:07am]
yes!!!Collapse )


::praises god::

cry your fucking emo tears

=-O [03 Sep 2004|10:16am]
...i get....to go.....TO THE WEDDING!!! YAY!!! WHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!! hehe.

1cry your fucking emo tears

[29 Aug 2004|10:14am]
sorry i havent updated in forever....but ive been busy...and boring...and have nothing to say. maybe in a few days...

2cry your fucking emo tears

[27 Aug 2004|06:57pm]
[ mood | bored ]

so no sleepover at sarahs =[ ....now im home alone, bored.
i got my schedule for sha today. its interesting. i got THREE study halls! yay!
chrissy seems to be sad about something. i was gonna talk about stuff with him but he signed off a minute beofre i got online.
so im in the shower, and i have that intuition razor, right? so the soap on it ran out and i couldnt find my other one. so now i have my calf, and half a thigh shaved, n the rest of me feels liek a freakin peach. =P



blah blah blah. nothing else is new. someone call me or something.

cry your fucking emo tears

[26 Aug 2004|06:57am]
[ mood | cranky ]

ohh god. she did it. i think. i didnt ask questions. and i wont, i dont wanna know. i saw it, and dont really want to again. it was cute tho. HEEHEE. moving on. ummmmm..................so nad says i have nice tits. =P thats cute. dont you agree? she says theyre very shapely. hahahahahahahah i laughed and just told her victoria is my friend(get it? victorias secret? ha...haha.) must go to megs. adios.

1cry your fucking emo tears

[25 Aug 2004|08:46am]
[ mood | bored ]

god this is the 3rd times ive written in here today. i just thought id tell everyone about the hell of cool choker thing i got from sarah last night. its like, totally a black stocking. wtf is up with that. so now im cool. heeeeehhhhhhheh. i need to stop doign this. i need my client back. i think ill download it after my dad leaves.

1cry your fucking emo tears

[25 Aug 2004|08:09am]
[ mood | mmm. ]

from sarahCollapse )

2cry your fucking emo tears

[24 Aug 2004|10:09pm]
[ mood | cheerful ]

i kissed nad today..twice...we're totally having a sleepover on friday at sar's. thats gonna be hott.

cry your fucking emo tears

[24 Aug 2004|05:01pm]
[ mood | haha ]


Which LJ friends will you sleep with?
LJ Username
Favorite Color
Are you drunk?
Sex in the backseat of a car forbiddenglory
Sex at a democratic convention forbiddenglory
Sex on a nude beach xcutnothingx
Hottest sex of your life forbiddenglory
Sex rating - 75%
Number of times you will orgasm 350
This QuickKwiz by akasha82 - Taken 75919 Times.
</a>
New - COOL Dating Tips and Romance Advice!



dayum. haha. ok, the secrets out, me and sarah really ARE lovers, not only at heart, but in the backseat of a car! =P


i was bored. i put on some eye makeup n straightened my hair and decided i should be going to prom. =]



<234

4cry your fucking emo tears

[23 Aug 2004|06:51pm]
[ mood | crappy ]

oh. my. god.

nevermind. no one fucking cares.


yes i am alive, people seemed to hve forgotten that i was AWAY. IN MAINE. WITH NO COMPUTER ACCESS TIL PHIL HOOKED UP HIS LAPTOP. but even then, i just didnt feel like updating. =] but people spoke to me n saw me online, n now they start flipping out that i died? someones not paying attention. tis all for now. i think i may go throw up.


oh yeah. maine n cape cod '04 was fucking a.

cry your fucking emo tears

[10 Aug 2004|11:12pm]
ok. so today, i bought something. some pretty KICK-ASS SAUCONYS. hellz yeah. take a lookie.
http://www.saucony.com/originals/products_detail.aspx?type=W&id=167&color=92
:D
oh yeah.

so megs here. thats it. nothing more to say. oh yeah. if you want to participate in a contest where you get 2 free cookies in the mail and you get to judge which one is better and then you just tell me. all you do is email me with your address. thats it.

thats all.

byebye.

1cry your fucking emo tears

[09 Aug 2004|11:17am]
[ mood | blah ]

i am SO not supposed to be on here now.
i should be reading.
so someone that i have known for years just drove by, and i realized that he is my best friend. its the garbage man. ever since i was like, 3, i used to get up early to watch them take our trash away n crush it with that super-cool trash crushing hydrolic thing. then i'd wave to them with my daddy. sometimes i'd tip them, if they took something really big away. haha.
i have too many best friends
1emily
2maggie
3michelle
4sarah
5meg
6lauren
7chrissy
8RYAN
9adam
10tbs
11the garbage men
12the kid i was like, on top of in the pit. he was sexy. :)
and theres alot more of my self-proclaimed bffl's where that came from. hehe.

cry your fucking emo tears

[08 Aug 2004|06:07pm]
tbs is my best friend fucking ever.
i have always loved them since long long long ago.
they are the greatest.
matter-of-factly, i happen to have them playing in the other room...old cd.
i just ordered the new one today.
saw them at warped tour...then again, i mostly saw peoples necks and backs and had some dropped on me in teh mosh pit, but when i actually DID have a chance to look up and see them, i half-died.
<234 forever and ever and ever x41849876543187875.2

11cry your fucking emo tears

[07 Aug 2004|10:59pm]
[ mood | ecstatic ]

ok. first off, warped tour was awesome.Collapse )

ok i'm earning super-cool yellowcard points, so everyone has to click on this here link:
Yellowcard Player

4cry your fucking emo tears

[06 Aug 2004|09:58pm]
[ mood | amused ]

I AM THE SPIT MASTER. end of story. doesnt matter that i was playing against 2 "less skilled" people doesnt mean anything! i beat sarah at least 3 times and shes purty damn good! but, i guess im just better! :D










so we streaked our hair red for the...



DUN DUN DUNNNN



WARPED TOUR tomorrow! we wanted to be cool punk posers acuz we're idiots and we want to feel...er...cool? ::shrugs:: its gonna be cool. :)









fucking tampons.









so today i woke up at 6:30.

watched tv.

computer.

some movie my dad has called the crimson pirate.
more computer.

csi.

csi again.

more computer.

csi.

csi.

csi.

computer.

csi.

phone(finally! socialization!).

maggies.







and thats what i did today. whoo-ee.

cry your fucking emo tears

[06 Aug 2004|08:12am]
[ mood | ugh ]

i will be sitting at home either at this computer, or in front of the tv for the next ten and a half hours...possibly twelve and a half...until my parents get home. they've decided to take a trip to Gene's store in some town that, all i know about it, is that its somewhere around montclair. i wanna go back there. i like that town. thats where my mom went to college. its cute. :)





i had expected so much more to happen this summer. i dont mean i dont have a lot of fun, i've just been expecting more than i've been getting...in alot of aspects...lately. change is good. maine n cape cod with em shall bring some sort of excitement into my life...its always fun with emily...and excitement is good. i guess. maybe i'll meet some new people or something, or at least do things i havent done before. i think we're gonna rent a seadoo! :D we put a new dock out behind the house over the winter...it was getting really annoying to have to swim over to, and then climb up onto the little one. i need a brother/and or sister. i need someone to share my toys wth. i need someone to fight over who's gonna use the computer. i need disipline. being an only child has runied alot of things for me, its made me more spoiled. why im STILL going on about all this emo shit i dont know. but i shall continue. i dont even think you read this far because no one cares. to tell me you've read this, i.m. me or comment saying "i care!"(sure ya do) i was watching my cousins, and as i was reading the enquirer(:D), i saw marykateandashley(bleh) and was all....i want a sister! and i cried. well .. not really. and then i saw my other little cousin and decided i want a little toddler. hehe. she was so cute. but no babys/anything past kindergarten. then i'll sell her. i'll leave you with that.





my face is peeling. :(

2cry your fucking emo tears

[05 Aug 2004|10:34am]
[ mood | annoyed ]

someone better comment on this fucking journal or i shall kill you all. and not only once! but numorous times. ergg....

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]